Gosiga lördagsmorgon

Vaknade upp imorse med Simon bredvid mig. Han hade ett stort leende på läpparna och vi låg och kikade på varandra.♥ Finns nog ingenting gosigare än att ligga kvar sådär på morgonen och tjusa med honom. Han låg och kände på mitt ansikte och inspekterade mitt hår som han fått tag i med sina händer. Storögonen :) Nu är vi uppstigna. Simon ligger här i soffan bredvid mig och snackar för fullt. Hans hesa lilla röst, så gulligt :D hihi. Nu ska vi slå på julmusiken och ugnen. Även förklädet ska åka på så ska vi baka lite peppparkakor. Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

Vilken sötnos! :)

2010-12-11 @ 22:59:58
URL: http://carroovklnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0