God Jul till er!

Oj nu var det länge sedan jag skrev här, har inte orkat sitta vid datorn något. Hoppas i alla fall att allt är bra med er nu mitt i julstöket. :) Imorse var vi uppe med tuppen, 6 ringde klockan. Då fick Simon mat och sedan klädde vi på oss och for upp till skolan. Där tittade vi på när söta Linus gick fackeltåg. Stod ute i kylan och lyssnade på julsånger. Simon låg i bilstolen nerbäddad med filtar. Och med en stor filt över som en liten koja för att det skulle bli varmt. Så där inne somnade han gott ♥ Sedan blev det mer sång inne i klassrummet med glögg och pepparkakor. Mysigt :)

Nu ikväll myser vi på här hemma alla tre. :) Alla julklapparna är inslagna och ligger under granen som är tänd i mörkret, så tankarna på det har vi släppt. Det är så skönt att vara klar. Sitter i soffan nu medan Simon ligger på mage på golvet och kämpar på. Har bäddat med vårat stora täcke, ser så skönt ut. Nu längtar vi till julafton, till att träffa hela släkten. På fredag åker vi först hem till min mamma och pappa där vi firar jul med släkten på min sida, sedan åker vi vidare och firar tillsammans med släkten på Mattes sida. Precis som förra året. :) Så roligt! Simons första jul är det ju också. ♥ Ska gå och lägga mig bredvid Matte och Simon på golvet nu en stund, sedan blir det sängen för honom. Gokillen vår!

Önskar er en riktigt god jul. Njut och ta hand om era kära!




Vår goa lilla tomte ♥
Så här glad blev han när tomteluvan åkte på. Hihi







Kommentarer
Postat av: Anonym

Han ser så nöjd ut lill killen =)

2010-12-21 @ 21:24:57
Postat av: mamma

så fina kort :) blev tvungen att kopiera av dom !

2010-12-22 @ 11:15:04
Postat av: Maja-Mamma till Joel

åh vilken söt liten tomte-nisse :D

2010-12-22 @ 18:59:09
URL: http://mammasjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0