Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar träffades när mamma var 14 år och pappa var 17 år gammal, sedan dess har de hållit ihop och bor idag i den röda villan med vita knutar tillsammans med mina små systrar, hunden Walle och katterna Gustav och Findus. Jag och brorsan är ju utflygna vi för år sedan. :) Jag kan kort och gott säga att det är världens bästa föräldrar. De har gett mig en trygg och kärleksfull uppväxt som jag med ett leende ser tillbaka på. Kan inte nämna någonting ont utan har alltid haft det så bra. Är så stolt över dom som uppfostrat fyra barn till vad vi är idag. Nu när jag och Mattias har Simon i våra liv så vill jag såklart att han ska få en lika fin uppväxt. Ser ju ofta tillbaka på min egen. Idag är min mamma och pappa stolt mormor och morfar, det syns långa vägar. :) Jag älskar er så otroligt mycket ska ni veta!


Här är jag och min fina pappa när jag var 13 månader gammal. Han heter Conny Westman och är född 1955, han är alltså 55 år. Han jobbar som fabriksarbetare, armerare för att vara exakt.

Här är jag och min fina mamma när jag var 1 år och 4 månader. Hon heter Ann-Christine Sjöberg och är född 1958, hon är alltså 52 år. Hon arbetar inom äldreomsorgen och tar han om våra söta små gammlingar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman va fint skrivet:)vi är så stolta över er och älskar er över allt annat , ni är livet:D

2010-12-02 @ 17:07:17
Postat av: mamma

oj ..förra inlägget var från mej / mamma

2010-12-03 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0