Skön Onsdag! (:

Jaja det var ju värt ett försök i alla fall. Lite hum om mina läsare har jag ju fått i alla fall. Tråkigt bara att jag endast fått kommentarer av kanske 5 % av alla er som går in per dag. Synd att ni resten verkar vilja vara anonyma. Men men ni är så välkomna här ändå allihop, roligt! :) Och tusen tack för de söta komentarerna från de som skrev!

Nu har jag precis varit och hämtat en Piggelin i frysen och ska fortsäta att titta på Lost ett tag innan jag sätter fart och donar här hemma. Det är en skön strosdag idag i alla fall eftersom att vi fick allt undanstökat på skolan igår och fick en ledig dag idag! (: Inte helt fel.

Mmmm vad gott det är med Piggelin. Har fått abstinens på glass nu tror jag.
Har hunnat med många fast sommaren knappt har börjat. ;)





Någon av er som är lika frälst av Lost som jag? Äntligen har säsong 6 dragit igång.


Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Håller med om att Piggelin e sååå gott!! Men Lost har jag inte riktigt fått nåt häng om alls =S

Med mig och familjen är det bara finfint =)

2010-04-28 @ 15:24:30
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: maja

när kände du första sparken?vilken vecka alltså?:)

2010-04-28 @ 21:43:19
URL: http://mmlilieqvist.blogg.se/
Postat av: maja

okej,vad härligt :D jag kände sparkar när jag gick in i vecka 18 och nu känner jag flera gånger om dagen :D

2010-04-28 @ 23:03:53
URL: http://mmlilieqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0