Rapportskrivning och en vaken bebis i magen! :)

Äntligen är jag färdig med ena rapporten, nu har jag bara en kvar på fyra sidor och sedan får jag vara ledig i Påsk! Tänkte försöka stöka undan även den idag, vilken lättnad i hela kroppen det blir när man har skrivit klart ett arbete så här.

Jag kom dock av mig lite gran för stunden då krabaten i magen verkar ha vaknat. :) Nu är det full fart där inne och jag kan inte slita blicken från magen min. Det är så roligt nu när sparkarna har blivit så kraftiga att man kan se på magen när den rör sig av sparkarna. Man riktigt se hur bebis sparkar till och rör på sig där inne. Jag är helt faschinerad och jag står fast vid att det är bland det mysigaste som finns!! Ska upp och gå lite nu innan jag fortsätter skriva. Det blev nog kanske lite tråkigt för bebis när jag sitter still så länge och skriver, jag gissar på att den vill att jag ska upp och gå lite gran. :)

Ha de!


Bild lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0