Picknick (:

Ja Söndagen bjöd på mysiga stunder kan jag lova. Älsklingen och jag for och handlade en massa goda saker och for sedan upp på Norraberget tillsammans med Mattes brorsa. Så där satt vi i solen och hade en skön och vårig picknick. (: Nu längtar vi till sommaren för då blir det fler mysiga picknickar! (: Så en skönare Söndag kunde det inte bli.

Nu har jag hur som helst precis kommit hem från jobbet. Stoppar i mig lite mat nu innan jag ska fara vidare igen till Alnö och träffa tjejerna. Sedan så kommer nog jag och Älsklingen hem bra precis samtidigt ikväll. Åh vad jag längtar, då blir det till att bara komma hem och mysa till det. ♥


Ha det fint! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0