Måste ut i friska luften!

Äntligen har jag läst allt som läsas kan. Nu är det bara att sätta igång med uppsatsen då.
Jäklar vad svårt, så känns det varje gång innan man fått ner första meningen. Sedan brukar det ju bara flyta på, och man vet inte riktigt hur man ska få stop på fingrarna. Hur fasiken ska man kunna förkorta ner allt det här man läst nu till 3 A4 sidor? :D Det är ju en konst i sig det också. Neee, jag måste ta en frisk höstpromenad först känner jag, så att jag orkar sitta några timmar till. Tänk... skriver jag klart det här idag så kan jag ta en ledig dag imorgon efter studieträffen med Perney och sara ;) det skulle inte vara helt fel! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0