Jobba idag :)

Godmorgon :)
Nu har jag precis fått i mig lite youghurt och müsli och är redo för en andra arbetsdag.
Jag ska klä på mig och kila. Barnen here i come! :)

På tal om barn, så hade jag en mardröm... vill nästan grina när jag tänker tillbaka på den. usch. :/ Jag och Mattias fick ett barn, så på så sätt var det världens underbaraste dröm, men sen... nee :( bebisen blödde på huvudet, och genom munnen först så vi trodde att vi inte skulle få behålla det... :( och sedan glömde jag tydligen bort bebisen, så jag hittade den på badrumsgolvet, men då hade han/hon slutat blött som tur var iaf. Mådde inge bra efter den drömmen :( Får trösta mig med att det var en dröm och att det skulle ju aldrig kunna hända i verkliga livet för mig att jag glömmer bort mitt/mina barn sådär. Vad kan drömmen betyda då? att jag har mycket ansvar just nu? eller har jag sett nått olämpligt på tv kanske? är det någon av er som är bra på drömtydning, hojta isåfall till :)

Oj då, klockan tickar, dags att kila! Ha en fin dag :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0