Det är frisk luft där utanför (:

Har skrivit två sidor nu vilket jag tror räcker gott och väl, det verkar inte vara en sån stor uppgift i alla fall. Så nu ska jag bara ta och läsa igenom det en gång och skicka iväg det så man har en uppgift mindre. Kan vara skönt att beta av lite gran eftersom att de andra uppgifterna känns lite större och kommer ta längre tid. Det är ju en hel del litteratur som ska läsas nu. Det är ju roligt att vi är inriktade på förskolan nu i alla fall och kan relatera till mycket när vi läser. :) Ska fixa det här nu och sedan tänkte jag ta mig ut i det härliga vädret här utanför om jag inte hitta på något annat. Skulle ju ioförsig vilja sy upp gardinerna, så jag får se vad det blir. Nu skiner höstsolen i alla fall och luften är frisk där utanför, så någonting tänkte jag gå ut! Det blir till att hälsa på Brorsan sedan när klockan blir lite mer ;) Nu är jag så Andreas, Liza, Tindra och Alwin sjuk så det finns inte! ♥ miss you.




Bilder från Balkongen idag :)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Med mig är det okej, förkylning på g, vilket känns trist såklart.

Allt bra med dig då? Går studierna bra? :)

2009-10-07 @ 09:44:09
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0