50-tals Pinuppa!

Så var första pinuppan färdig till brorsan :) Jag tänkte rita flera stycken så att han har några att välja mellan. Det här är ju den första 50 tals pinuppan jag gör, så jag behöver lite träning känner jag. Jag vill ju att den ska bli bra eftersom att han ska tatuera in den sedan. Han fick den här igår när han fyllde år i alla fall som en tavla... Jag kommer med fler pinuppor allt eftersom, så får vi se vilken det blir, den här eller någon av de andra. ;)

 

 

På tavlan Andreas fick igår har hon röda läppar och röda knappar på kjolen. :)


Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Det var fint ritat =)

Klart du ska lägga upp en lite filmsnutt så man ser hur det går till ;)

2009-10-11 @ 23:25:53
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: gina

Hej Diana,.., vilken läcker pinuppa du gjort är också väldigt sugen på en pinuppa själv men vet inte ännu...

Du är väldigt duktig på ååå rita må jag säga.. du får gärna rita en tatuering åt mig..=)



sänder några kramar till dig och mattias..=)

2009-10-14 @ 21:10:30
URL: http://giina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0