Mysig dag!

Idag har älsklings Tindra♥ varit hos oss. Jag slutade tidigt idag ifrån praktiken, så klockan 1 skyndade jag mig iväg för att få hämta Tindra på dagiset. Jag frågade henne om hon ville ta stora bussen till Birsta och hon sken upp som en sol och ville jätte gärna åka bussen! Spännande var det. Så vi har varit i Birsta och strosat, handlat och tagit en fika. Daimglass och cola blev det ;) mmm... Vad mysigt!

Sedan tog vi bussen hem igen, då ville vi hem och mysa i soffan framför en film i täcket och gosa med alla kissarna. Det var lite små kallt ute i det blöta vädret. Det hindrade inte oss i alla fall från att plaska lite i alla vattenpölarna ;) Skönt var det i alla fall att komma hem och mysa. Vi tände ljus, slog på My little ponny och la oss i soffan med täcke och kuddar.

 

Strax därpå kom Cimmen♥ och myste ner sig i soffan med oss och sedan kom Mattias♥ hem från jobbet. :) så vi allihopa har myst på här hemma :) Vi lagade fiskpinnar, potatis och grönsaker och tog en lika mysig middag. Nu har Tindra åkt hem med pappa sin. Cim och jag har suttit och pluggat lite medan Mattias varit en sväng till Alnö för att hämta volvon våran. Nu ska vi åka och handla choklad innan vi fortsätter vår myskväll ;) Hejdå!

 

Tindra på bussen till Birsta :)

En mysig fika tog vi :)

Cim och Tindra myser ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0