Hemma är bäst!

Äntligen är jag hemma hos söten min. :) Han jobbade över på jobbet idag, så vi kom hem nästan samtidigt idag, men ändå hade han hunnat med så mycket här hemma när jag kom innanför dörren. God mat höll han på att göra också ;) mmm... du är snäll du! Redovisningen gick jätte bra och nu är en skoldag avklarad. Inte en lång sådan var det dock ;D

Nu ska jag krypa ner i soffan framför tvn med älsklingen. Jag ska vara duktig och ta med teoriboken dit tänkte jag, jag måste snabba på med körkortet nu. :) Jag har tid att plugga efter skolan den här veckan, för jag har inte en massa skolarbeten eller böcker att läsa nu när jag kommer hem. Måste passa på! För nästa vecka börjar praktiken som är  5 veckor. Då är det både jobb och plugg.

Aja, ska gå och ta en STOR kram av Matte♥ nuu :D Hejs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0