Vilken mysig helg :)

Min Halloween helg hade inte kunnat blivit mysigare. Härliga dagar och mysiga kvällar tillsammans med älsklingen. Något festande blev det inte, vi ville bara vara med varandra! :) Måste säga i alla fall att Gina var supersöt som kanin när vi skjutsade henne på festen, hoppas att du hade det roligt! Cim och Verran var störtsköna när dom kom och knackade på i förväg. Helt svarta och röda från topp till tå. Hahah vad gulligt!

Igår var vi och åt god middag hos mamma oh pappa också :) Laxgryta och ris, åh vad gott! Bror med familj var också där, jätte mysigt :) Tusen tack mamma och pappa! :) ♥

Igårkväll så for jag och Mattias till hans morfars grav och sedan till Mayas grav där vi tände ljus, vad fint det var. Önskar att jag hade fått träffa hans morfar, han verkade vara så snäll och go. Fint var det i alla fall med ljusen som lyste upp i mörkret.

Till något helt annat... måste gå och göra mig iordning nu. Ska åka till Birsta snart. Vi fick en rejäl sovmorgon idag i alla fall. Lektionen börjar kl 15:15 uppe i Härnösand, så går vi bara till kl 17, härligt. Det är musik som står på schemat och vi ska ha muntliga redovisningar idag. Jag ska möta upp tjejerna kl 1 i Birsta så ska vi fara upp tillsammans som vanligt. :) KUL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0