En frostig och härlig Lördag :)

Godmorgon frostiga Lördag! :) Ja ute på gatorna ligger frosten vit på gräset, jag undrar vart den efterlängtade snön har tagit vägen. Så jag får myskänsla av den lilla vita frost som finns nu. :) Härlgt!

Idag blir det till att dona här hemma inför första advent som är i morgon. Jag och Mattias var ner till förrådet igår och tog upp de julsaker som vi vill ta fram. Så kartongen ligger här på golvet, redo för att plockas upp. :) Underbart. först ska en julskiva slås på dock och en rejäl städning göras innan vi kan plocka fram och sätta adventsstakarna i fönstren. :) Mattias och jag har även pratat om en mysdag i Birsta för att mysa och köpa julklappar. Vi får se om det blir idag eller om vi tar en helfixar dag här hemma så vi får mysa till kvällen. ♥

Ha en alldeles underbar adventshelg nu allihopa! Kramar

Vädret utanför. Jag hoppas att det går att putsa fönstren i denna kyla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0