Studerar

Sitter på balkongen nu med bunten med papper som ska läsas igenom och datorn, nu pluggar man för fullt. Har äntligen börjat skriva:) Nu ska jag fasiken bli färdig med det här till nästa vecka. Isåfall hinner jag vara ledig 2 veckor innan jobbet drar igång i sommar :) Det här är sista uppsatsen för den här terminen. Det har varit kämpigt med alla prov och uppsatser, så nu känns det toppen att man är inne på det sista momentet. Bara att bita ihop sista biten nu då så har man avklarat ett halvår! wiiie ;)

Katterna sitter också här på balkongen med mig, dom tycker att det är så härligt att ligga i solen och titta ut på allt och alla. En och annan fågel flyger också förbi för att retas lite tror jag. Dom har ett bo jätte nära balkongen, sött :)

Nej ni, nu ska jag plugga vidare, så ni får ha det så bra så skriver jag kanske mer senare! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0