Pluggfritt.

Idag blir det en pluggfri dag. Är färdig så gott det går med uppsatsen. Det blir bara lite finslip imorgon när brudarna kommer så ska jag skicka in den så fort jag kan sedan :) Vad skönt det känns att ha skrivit färdigt den! wonderful. Så idag ska jag täcka över alla feta böcker med något så dom inte syns:P

Nu ska jag fixa lite fika och slå mig ner framför tvn innan jag ska börja plocka lite smått här :) måste tvätta några maskiner kläder också. Vad har ni för planer inför dagen? Jag tar den som den kommer.... :)

Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Här är det tvättning som gäller med och en tur till IKEA

2009-05-27 @ 13:41:43
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0