Kvälls sol.

Det har varit dåligt med bilder på bloggen på senaste tiden, så här kommer en hög från ikväll :) Vilket underbart väder det är utanför! Äntligen är sommaren här! Sitter hemma hos mamma och pappa nu, väntar på att Mattias ska komma hem någongång... :) Han är hos Larsson och kämpar på med bilen. Du är duktig du! ♥

Roligt att se att jag har så pass många läsare trots att bloggen min har gått och blivit dötrisst. Jag ska skärpa mig, och det menar jag den är gången :) Ha en underbar lördagskväll allihopa! kramen


Klicka på bilden för större format :)


      



Kommentarer
Postat av: Linnea

jasså ska du också springa på tisdag:) ska kika efter dig:) jo allt flyter på. ska vi ta en kväll i hallen och frächa upp gymnastik minnet kanske? med viss risk för brytna ben;) ha det! kraaam

2009-05-31 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0