Goodmorning Sunshine!

Nu sitter älsklingarna mina ute på balkongen och myser i solen (: vilken härlig dag det blev då! Tagit ledigt från skolan har jag gjort idag också, kändes som att jag klarade mig utan dessa föreläsningar idag. Det har varit så stressigt med allt i skolan nu, så idag tänker jag koppla bort det helt idag och fortsätta igen imorgon. Då bär det av upp till Härnösand igen med tjejerna!

Lite planer för dagen har jag iallafall. Tänkte slå en pling till farmor och farfar och se om dom är hemma. Isåfall tänkte jag åka dit och hälsa på och sedan cykla hem. För jag ska få en cykel av dom :) med cykelkorg dessutom ;D hihi. Det ska bli roligt att få cykla lite, för det var ett tag sedan nu :) Tusen tack farmor och farfar!!! :) ♥

Sedan när jag kommer hem ska jag slipa och spackla i sovrummet. Har ju rivit ner de inbyggda garderoberna. Det kommer bli så fint så ;) Ha en underbar dag iallafall gott folk :) kramar



Kommentarer
Postat av: Rickard

Saknar kissarna :( Hade med mig kameran och knäppte massor när jag var hem =)

2009-05-07 @ 16:54:52
URL: http://wmMobiler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0