Sista pluggveckan!

Nu har jag renast bort alla högar med papper som jag inte behöver till sista provet. Så nu är det ordning och reda här :P ett tag kändes det som att jag inte hade någon koll, hade alla delmomentens anteckningar huller om buller. Nu har jag min hög som jag ska fokusera på tills på tisdag då sista provet äger rum :P sedan hinner man vara ledig i 4 dagar innan jobben drar igång :)




Har legat och pluggat ett tag och nu väntar jag på mamma. Vi ska åka och handla lite mat :) Jag ska inviga den nya stekpannan idag som jag fick av Mattias hade jag tänkt (Tusen tack, du är så go du :)), vi får väl se vad det blir för gott :) Ska överraska tills han kommer hem från jobbet för alla gånger han har lagat god mat till mig ♥ :) Förslag? Lövbiff? mmmm...

Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tja hur gick det för dig igår? kom du i mål? :)

2009-06-03 @ 16:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0