Utvilade!

Idag har vi sovit ut här hemma, skönt och behövligt.
Även igår gick jag och älsklingen in och la oss på sängen och somnade gott en timma efter jobben. Vi kände oss hängiga igår, nästan så vi hade feber, frös och hade rysningar i kroppen. Vi var och vaccinerade oss i Torsdags, så det kommer väl nu efter. Hade ont i armarna igår, idag är det värre verkar det som :P Skönt hur som helst att ha tagit sprutorna! :) Idag vet jag inte vad som ska hittas på. Jag och Mattias tänkte åka in till Birsta och julstrosa. Inhandla lite julklappar och ta en mysig fika. Vi får se om det blir idag eller om vi tar det imorgon :) Om inte idag så blir det nog en Goslördag här hemma. Kanske plocka fram julgranen? :)

Ha en fin Lördag ni också! kram

Vad mysigt det var igår när vi kröp ner under täcket och sov middag
med endast julstjärnan tänd i fönstret. Jag älskar den stämningen och det ljuset.
Myskänsla på hög nivå! Och känslan att det är helg och nu är vi lediga upp på det satt inte helt fel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0