Tredje Advent.

Igår var jag och älsklingen ute och julstrosade i Birsta och tog en mysig fika på Charm. Tack för en underbar dag söt! Vi är inte riktigt klara än med julklapparna, så vi får ta en till dag med julhandel. :) Mysigt. Det blir inte idag i alla fall för idag blir det nog en lugn och skön Söndag här hemma. Tredje ljuset ska vi ju tända idag också! :)

När jag vaknade kl 11 imorse förresten så fick jag plötsligt en ide, klev upp och satte mig vid datorn och sedan flöt det bara på. Så nu 2 timmar senare är jag färdig med en till uppgift som är inskickad och avbockad! Åh vad skönt, hade inte ens planerat att få den färdig idag, men nu blev det så ändå. Vilken känsla! Så nu ska jag ta ledigt resten av dagen och helt släppa skolan från tankarna. Wonderful ;) Nu mår man gott inombords.



Ni får också ta och ha en mysig tredje advent nu kära läsare. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0