Snö!

 

Åååh vilket härligt väder! :) Precis så här ska det ju vara, snö som går över stövelkanten, varmt men ändå friskt i luften och sånna där stora härliga snöflingor. Wonderful! Igår när jag och älsklingen följde med Cim en bit hem blev det lite lek i snön. Vi såg ut som snögubbar när vi ramlade ner i den pudriga snön alla tre;) Sedan när vi kom tillbaka så tog vi och sopade av bilen och skottade lite gran. Vad mysigt :) Nu njuter jag. Oron om en grön julafton har äntligen försvunnit. Bättre kunde det inte ha blivit! Så här ser det ut utanför idag. lovely:)

 


Nu ska jag och Mammi fara in till stan och strosa ett tag, handla julklappar och gå och kika. Har precis sminkat och fräschat till mig, sitter färdig med jackan och Uggsen på! ;) Hej så länge.

 

Dagens Outfit

Jacka: HM
Tröja: JC
jeans: JC
Uggs: Wox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0