Hemkommen

Måste ju bara påpeka... Två inlägg på en och samma dag må ju vara rekord för iår ;) tror ni inte? Har besök utav Cimmen nu iaf, alltid lika roligt :) nu myser vi framför tvn och proppar i oss massa fika. Tänk att Oboy är så jäkla gott med sugrör ^^ har ni tänkt på det? mmmmmmmmmmmm

Ska nog lägga in dagens citat också.

Idag när den 5 åriga killen på dagis som är kär i mig fick en kram sa han:
-"Åh, om det här vore ljuv musik så skulle det här vara vackra toner!"


Hahahahaha lite full i skratt man blev :D huga.... vilket litet charmtroll. Inte första gången han kommer med så söta kommentarer heller.

Andra söta citat han kommit med tidigare:

"Kom hit om du vill kyssas med mig"

"Hade jag haft solbrillorna med mig idag hade jag nog frågat om du vill gifta dig emd mig"

"Vet du hur det känns när jag ser dig Diana? Som att jag vill gå in i en vägg"


Jag kan fortsätta ett bra tag till :P hahahahaha

Kommentarer
Postat av: MY

haha gud vad gulligt :)

2009-04-02 @ 19:04:39
URL: http://mysjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0